Zijn de producten nieuw?
Ja, alle producten zijn nieuw en worden geleverd in de originele verpakking. Alle producten komen van vertrouwde handelaren en fabrikanten.

Ingeval van een probleem geen paniek, wij doen er alles aan om het zo snel mogelijk voor u op te lossen!

  • Ingeval van een probleem geen paniek, wij doen er alles aan om het zo snel mogelijk voor u op te lossen!
  • U meld het probleem bij ons met vermelding van uw order nummer. Onze voorkeur gaat uit naar e-mail of live chat. Eén van onze medewerkers gaat met u trouble-shooten om het probleem vast te stellen.
  • Wij kijken of het probleem op afstand kan worden opgelost door bijvoorbeeld een update te installeren.
  • Bij stap vier zijn wij tot de conclusie gekomen dat het product terug moet en vervangen moet worden of gerepareerd.

Hoe kan ik bij Jgparts betalen?
Wij accepteren de meeste betaalmethodes zoals: Ideal, Paypal en Creditcard. Ook is het bij ons mogelijk om aan de deur te betalen met contant geld hiervoor rekenen wij wel extra kosten.

  • IDEAL
  • Paypal
  • Bank overschrijving
  • Creditcard (Mastercard en Visa)
  • MisterCash
  • Rembours (aan de deur betalen)

Bezorging en retournering
Wanneer wordt mijn order geleverd?
Bij een geslaagde betaling worden producten die op voorraad zijn binnen 24 uur verzonden.
Producten die niet op voorraad zijn worden gemiddeld binnen 3 werkdagen geleverd.

Herroepingsrecht: U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Retourneren zonder toestemming is niet mogelijk, en uw pakket zal dan niet in behandeling worden genomen.

Stuur bij retourzending het ingevulde retoursformulier mee.
Zonder retoursformulier wordt de retourzending niet in behandeling genomen.

Indien u een artikel wilt omruilen, vermeldt dan op het retoursformulier in het opmerkingsveld tegen welk artikel/kleur etc. u eventueel wilt ruilen.

Klik op het onderstaande icoon om het formulier met Acrobat Reader te openen.
Dit kunt u direct op uw computer invullen en printen:

Retourformulier JGparts

Hoeveel zijn de verzendkosten?

  • Bezorging via Postnl - € 4,95 incl. BTW
    1-3 werkdagen na verzending
  • Bezorging België via Postnl € 6,95 incl. BTW
    1-4 werkdagen na verzending.

Meer informatie over verzenden en bezorgen vind u hier.

Hoe kan ik producten terugsturen?
Wilt u een product binnen de bedenktijd retourneren? Dan dient u dat eerst te melden via de klantenservice dit kan via e-mail, chat of de telefoon.
Het product dient ongebruikt te zijn in originele verpakking als dit niet het geval is zullen er herverpakkosten in rekening worden gebracht. De verzendkosten dienen door de klant zelf betaald te worden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, het is momenteel niet mogelijk om producten af te halen. JGparts heeft geen winkel of afhaalloket om op deze manier de kosten beperkt te houden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten hoe krijg ik een nieuwe?
Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u gebruik maken van de functie ‘wachtwoord vergeten?’.
Deze functie vindt u zowel onder ‘jouw account’ als tijdens het bestelproces.
Als dit niet lukt kunt u een medewerker vragen om dit voor u te doen.

Hoe kan ik een klacht indienen?
Uw klacht ontvangen wij bij voorkeur graag per e-mail.
Klachten kunt u niet melden via de telefoon aangezien wij ons dan niet direct kunnen inlezen in de situatie.
De klachten worden zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord.
Vervolgens proberen wij u zo goed mogelijk te helpen met een gepaste oplossing.

Klachten op een forum plaatsen raden wij af om te doen, tevens is het wettelijk verboden om onze gegevens en e-mail uitwisseling op een forum te plaatsen. Als u besluit dit toch te doen zullen wij juridische stappen moeten ondernemen.