Zijn de producten nieuw?
Ja, alle producten zijn nieuw en worden geleverd in de originele verpakking. Alle producten komen van vertrouwde handelaren en fabrikanten.

Ingeval van een probleem geen paniek, wij doen er alles aan om het zo snel mogelijk voor u op te lossen!

  • Ingeval van een probleem geen paniek, wij doen er alles aan om het zo snel mogelijk voor u op te lossen!
  • U meld het probleem bij ons met vermelding van uw order nummer. Onze voorkeur gaat uit naar e-mail of WhatsApp.
    Eén van onze medewerkers gaat met u trouble-shooten om het probleem vast te stellen.
  • Wij kijken of het probleem op afstand kan worden opgelost.
  • Bij stap vier zijn wij tot de conclusie gekomen dat het product terug moet en vervangen moet worden of gerepareerd.

Hoe kan ik bij Jgparts betalen?
Wij accepteren de meeste betaalmethodes zoals:

  • IDEAL
  • Paypal
  • Bank overschrijving
  • Creditcard (Mastercard en Visa)
  • KBC
  • Bancontact
  • Belfius
  • Giropay
  • Sofort

Bezorging en retournering
Wanneer wordt mijn order geleverd?
Bij een geslaagde betaling worden producten die op voorraad zijn binnen 24 uur verzonden.
Producten die niet op voorraad zijn worden gemiddeld binnen 3 werkdagen geleverd.

Herroepingsrecht: U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
U maakt hierbij gebruik van ons gereduceerde PostNL tarief.

Belangrijk:

  • Voeg altijd uw factuur bij. Zonder factuur wordt de retour niet verwerkt.
  • Voeg een begeleidend schrijven toe waarom u retourneert.
  • Wilt u ruilen? Vermeld dit op uw begeleidend schrijven.

Ga naar ons retourportaal om eenvoudig een retourlabel aan te maken:
RETOURPORTAAL

Hoeveel zijn de verzendkosten?

  • Bezorging via Postnl - € 4,95 incl. BTW
    1-2 werkdagen na verzending
  • Bezorging België via Postnl € 6,95 incl. BTW
    1-2 werkdagen na verzending.

Meer informatie over verzenden en bezorgen vind u hier.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, het is momenteel niet mogelijk om producten af te halen.
JGparts heeft geen winkel of afhaalloket om op deze manier de kosten beperkt te houden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten hoe krijg ik een nieuwe?
Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u gebruik maken van de functie ‘wachtwoord vergeten?’.
Deze functie vindt u zowel onder ‘jouw account’ als tijdens het bestelproces.
Als dit niet lukt kunt u een medewerker vragen om dit voor u te doen.

Hoe kan ik een klacht indienen?
Uw klacht ontvangen wij bij voorkeur graag per e-mail.
Klachten kunt u niet melden via de telefoon aangezien wij ons dan niet direct kunnen inlezen in de situatie.
De klachten worden zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord.
Vervolgens proberen wij u zo goed mogelijk te helpen met een gepaste oplossing.

Klachten op een forum plaatsen raden wij af om te doen.
Tevens is het wettelijk verboden om onze gegevens en e-mail uitwisseling op een forum te plaatsen.
Als u besluit dit toch te doen zullen wij juridische stappen moeten ondernemen.